Ontevreden of een klacht indienen? De zorg voor client alsook het leveren van kwaliteit, staat bij XORG met elkaar in onlosmakelijk in verbinding.
Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden met de service of de zorg van XORG. Doorloop dan onderstaande stappen in juiste volgorde, zodat we op een efficiënte manier er voor u kunnen zijn.
Wij vragen je allereerst om dit te bespreken met je begeleider en anders met diens leidinggevende.
Lukt het je niet om samen tot een oplossing te komen dan kan je op de volgende manieren een klacht indienen:
Per email:
Stuur een email met hierin de omschrijving van jouw klacht naar: info@xorg.nl
Per telefoon:
Neem contact op via: +31 (0) 85 130 08 79
Per post:
Wethouder Sangerstraat 6
6191NA, Beek
Voor een formele klacht:
Op het moment dat u de eerdere route al geheel hebt doorlopen, kan het zijn dat u er nog steeds niet over uit gekomen bent. In dat geval kunt u gebruik maken van het Klachtenportaal Zorg | jouw Gemeente | AKJ.